PORTALE PARTNERÓW
Jak reklamować swoją stronę internetową

Jak reklamować swoją stronę internetową

Internet jest obecnie tak bardzo ważnym środkiem pozyskiwania klientów, że wiele firm nie nie wyobraża sobie funkcjonowania bez strony internetowej czy adresów e-mail. W Kanadzie dla przykładu wszyscy wymieniają się mailami i namiętnie Piszą do siebie długie wiadomości – wszystko musi mieć podkładkę „na wirtualnym papierze”.

 

Strona internetowa często jest już stałym elementem wizerunku który świadczy o jakości firmy. Poważny przedsiębiorca nie może mieć jedynie kanału na Facebooku, czy Instagram. Musisz założyć stronę internetową która prędzej czy później potwierdzi wiarygodność i profesjonalizm jego biznesu. Z tym nieuchronnie wiąże się konieczność pozyskiwania coraz to poważniejszych klientów, dla których wykonujemy zlecenia.

 

Warto dodać że własna strona internetowa daje nam niemal nieograniczone możliwości działania, co oczywiście ograniczają koszty, ale w pewnym sensownym zakresie i niedużej wydatkach można zrobić taniej naprawdę wiele. Wystarczy znaleźć odpowiednią do tego firmę zajmującą się tworzeniem stron internetowych.

 

Strony można zamówić przeważnie na dwa sposoby. Pierwszym jest opłacenie budowy strony, projektu, wdrożenia, i uruchomienia. Jedno relatywnie wysoki koszt, a następnie liczone są opłaty administracyjne, na przykład za wgrywanie aktualizacji, wykonywanie kopii zapasowych dbanie o bezpieczeństwo, a także czuwanie nad utrzymaniem jakości działania strony. Taka strona kosztuje zwykle kilka tysięcy zł, to bardziej profesjonalne projekty mogą kosztować od kilkunastu do kilkuset tysięcy. Koszty utrzymania natomiast miesięcznie lub rocznie, zależnie od postawionych celów i zakresu funkcjonalności.

 

Drugim sposobem zwykle droższym choć rozłożony w czasie jest rozwiązanie abonamentowe – polega ona na tym że założenie strony nie kosztuje nic, za to co miesiąc uiszcza się niewielką opłatę procentową. Problem natomiast polega na tym, że opłata abonamentowa jest stała i płaci się nią tak długo jak strona istnieje. Perspektywie czasu są to znaczne koszty, bo wielu wykonawców zrobiłoby wtedy stronę taniej, mimo że koszt początkowy byłby wyższy.

 

Przed rozpoczęciem współpracy Polecamy zapoznać się z ofertami, porozmawiać z firmami które proponują nam swoje usługi, i rozeznać się w możliwościach. O możliwościach zaraz że rozmawiać wnikliwie, wiele firm ukrywa swoje technologie a później okazuje się że nie są to zbyt mocne silniki.