Usuwanie negatywnych opinii w Google – prosty sposób

Usuwanie negatywnych opinii w Google – prosty sposób

Negatywne opinie w Google, to bardzo częsty problem, który powoduje, że obniża się globalna ocena danego punktu, a co więcej wybudza również niechęć od potencjalnych klientów. Zdarza się, że to konkurencyjne firmy decydując się na wystawienie negatywnej, lecz fałszywej opinii, niestety są to najczęściej opinie negatywne, które ciężko usunąć. Trzeba zdawać sobie sprawę, że walka z negatywnymi opiniami w Google, jest bardzo trudna. Mimo tego, że Google podaje wiele informacji, na temat ich modernizacji, to jednak samo usuwanie negatywnych opinii w Google nie jest łatwym zadaniem. Niestety Google nie jest w tanie weryfikować sztucznie generowanych opinii, a więc nie może również usuwać ich w sposób automatyczny.

Usuwanie negatywnych opinii w Google – zgłoszenie opinii w panelu

Jednym ze sposobów na usuwanie negatywnych opinii w Google, jest zgłoszenie nieodpowiedniej opinii w panelu zarządzania wizytówką firmy. Jest to możliwe w Google Maps, czyli dokładnie w miejscy dla Twojej Firmy. Trzeba jednak wiedzieć, że zgłoszenie opinii w panelu firmy, będzie możliwe i zarazem skuteczne tylko wtedy, gdy użytkownik oprócz niskiej oceny w postaci gwiazdek, napisał również negatywny komentarz. Google nie jest w stanie weryfikować kto był naszym klientem, a kto nie, a przez to niestety przepuszcza wszystkie komentarze i opinie. Jednak istnieje możliwość usunięcia negatywnego komentarza, gdy w jego treści pojawiają się wulgarne słowa, lub takie które kogoś obrażają, posiadają linki, a także nawołują do nienawiści. Jeżeli opinia nie ma takiego charakteru, to Google zdecyduje się na odrzucenie prośby o usuwanie negatywnych opinii w Google, ponieważ nie łamie ona żadnych wytycznych, a my jako właściciel firmy, chcemy jedynie pozbyć się opinii o niskiej ocenie.